Kategori



Allmän information

Lokalitet: Stockholm, Sweden

Telefon: +46 76 517 49 11



Hemsida: www.applai.se/

Anhängare: 26

Recensioner

Lägg till recension

Facebook -blogg



Applai 03.10.2021

Vilka effekter kan ditt bolag uppnå med hjälp av Artificiell Intelligens och Avancerad Analys? Hur hjälper Applai bolag att uppnå dessa effekter? Våga ta nästa steg mot 100% smarthet - kontakta affärsansvarige Tommy Högström för att diskutera hur vi kan hjälpa er uppnå era effektmål. - Ökad effektivtet i försäljning?... - Minskat kundbortfall? - Minskade defekter i produktion? Telefon: +46765174911 Email: [email protected] The business value of Artificial Intelligence - Applai (Swe speech - Eng sub) https://hubs.ly/H0grxyj0

Applai 26.09.2021

En kund kom till oss med frågan: "Leder fler kampanjer av typ X, Y, Z till ökad försäljning? Det visade sig att vissa typer av kampanjer bara kostade pengar medan andra faktiskt drev signifikant försäljning inom vissa kundgrupper Kommentera din mejladress nedan eller skicka ett meddelande om du vill ha mer information om hur ni skulle kunna sälja mer mha av analytics och AI

Applai 07.09.2021

En kund kom till oss med frågan: "Leder fler kampanjer av typ X, Y, Z till ökad försäljning? Det visade sig att vissa typer av kampanjer bara kostade pengar medan andra faktiskt drev signifikant försäljning inom vissa kundgrupper Kommentera din mejladress nedan eller skicka ett meddelande om du vill ha mer information om hur ni skulle kunna sälja mer mha av analytics och AI

Applai 05.09.2021

Last week Tradera asked us to present our thoughts on how to become customer data driven in their business development and we happily did On an organisational level, collaboration and methodology across departments within analytics, system development and sales are absolute key - something that many organisations struggle with. It is also extremely important to derive all analytics initiatives (including data cleaning procedures) from business goals - to make sure you put ...your resources to good use, achieving your metrics of success. (As 70% of time spent building Analytics models is spent on data processing - identifying methods to process the RIGHT data is of great value). #customerintelligence #analytics #AI #datadriven #applai

Applai 26.08.2021

En kund kontaktade oss med frågan "VAD TYCKER EGENTLIGEN VÅRA KUNDER OM VÅRA TJÄNSTER OCH VAD DRIVER KUND(MISS)NÖJDHET?" Texter ifrån sociala medier, kundundersökningar och support analyserades Kommentera din mejladress nedan eller skicka ett meddelande om du vill ha mer information om hur detta går till i praktiken

Applai 06.08.2021

En kund kom till oss med frågan: "Vilket BETEENDE hos VÅRA kunder skapar LOJALITET?" Utifrån miljontals transaktioner och kundprofiler kunde lojalitetsdrivande beteenden identifierades vilket nu ligger till grund för smartare kundkommunikation som driver mer försäljning Kommentera din mejladress nedan eller skicka ett meddelande om du vill ha mer information om hur detta går till i praktiken ... #customerintelligence #analytics #datadriven

Applai 25.07.2021

En kund kontaktade oss med frågan "VAD TYCKER EGENTLIGEN VÅRA KUNDER OM VÅRA TJÄNSTER OCH VAD DRIVER KUND(MISS)NÖJDHET?" Texter ifrån sociala medier, kundundersökningar och support analyserades Kommentera din mejladress nedan eller skicka ett meddelande om du vill ha mer information om hur detta går till i praktiken

Applai 16.07.2021

En kund kom till oss med frågan: "Vilket BETEENDE hos VÅRA kunder skapar LOJALITET?" Utifrån miljontals transaktioner och kundprofiler kunde lojalitetsdrivande beteenden identifierades vilket nu ligger till grund för smartare kundkommunikation som driver mer försäljning Kommentera din mejladress nedan eller skicka ett meddelande om du vill ha mer information om hur detta går till i praktiken ... #customerintelligence #analytics #datadriven

Applai 13.07.2021

En kund kontaktade oss med frågan "VAD TYCKER EGENTLIGEN VÅRA KUNDER OM VÅRA TJÄNSTER OCH VAD DRIVER KUND(MISS)NÖJDHET?" Texter ifrån sociala medier, kundundersökningar och support analyserades Kommentera din mejladress nedan eller skicka ett meddelande om du vill ha mer information om hur detta går till i praktiken

Applai 29.06.2021

Merry Christmas

Applai 21.06.2021

Your customers are talking to you, are you listening? - Let your customers drive service development and marketing. Be truly customer driven. Do you want to hear more? https://hubs.ly/H0fN9MW0 Email [email protected]